راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو در بازار ایران [اردیبهشت ۱۴۰۳] – بازیگرها

لپ تاپ های گیمینگ لنوو 6

مطلب راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو در بازار ایران [اردیبهشت 1403] برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو قدرت پردازشی چشمگیر، تصویر روان و زیبا و ماندگاری شارژ طولانی را با قیمتی مقرون به صرفه در اختیار شما قرار می‌دهند.

لپ تاپ های مناسب بازی لنوو توازن بین قیمت و عملکرد را به بهترین شکل ممکن برقرار کرده و از این نظر، نسبت به سایر رقبا کاملاً متفاوت هستند. شرکت لنوو، سابقه‌ای طولانی در زمینه تولید نوت بوک‌های قوی دارد و مجموعه لپ تاپ‌های گیمینگ این شرکت هم به خوبی انتظارات سطح بالای خریداران را از این برند برآورده کرده‌اند.

وقتی به لپ تاپ‌های گیمینگ فکر می‌کنیم، لنوو اولین برندی نیست که به ذهن می‌رسد؛ اما لپ تاپ‌های این شرکت در حوزه گیمینگ هم جزء بهترین محصولات موجود در بازار هستند و اثبات کرده‌اند که لنوو بیشتر به کیفیت اهمیت می‌دهد تا کمیت.

در این راهنمای خرید بازیگرها همراه شما هستیم تا به شما برای این انتخاب مناسب‌ترین گزینه کمک کنیم. اگر به دنبال یک محصول ساده و مبتدی برای ورود به دنیای گیمینگ باشید یا اینکه می‌خواهید هزینه زیادی را برای خرید یک سیستم گیمینگ قوی صرف کنید، در لیست بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو 2024 می‌توانید مدل مناسب را پیدا کنید.


ادامه مطلب در ادامه

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ های گیمینگ ایسوس
  • بهترین لپ ‌تاپ های ارزان قیمت گیمینگ
  • بهترین لپ تاپ های ارزان قیمت برای کارهای گرافیکی

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

لنوو یکی از بزرگترین تولیدکنندگان لوازم الکترونیک از جمله کامپیوتر شخصی (دسکتاپ و لپ تاب)، تبلت، مانیتور، لوازم جانبی کامپیوتر و غیره است. در سال 2005، این شرکت بخش تولید کامپیوترهای شخصی IBM را اکتساب کرده و لاین تولید محصولات ThinkPad و ThinkCentre را در اختیار گرفت. این کمپانی در حال حاضر، برخی از بهترین لپ تاپ های 2024 و بهترین لپ تاپ های گیمینگ 2024 را تولید می‌کند.

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو
بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

در حال حاضر، لپ تاپ‌های لنوو طیف وسیعی داشته و برای کاربردهای مختلف می‌توان از آنها استفاده کرد. از جمله لپ تاپ‌های گیمینگ، دانشجویی، ارزان، مجهز به جدیدترین امکانات، گران قیمت و غیره. در ادامه مطلب، شما را با بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو آشنا می‌کنیم. اما قبل از آن، نگاهی داریم به معیارهای انتخاب بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو که بهتر است قبل از خرید آنها را در نظر داشته باشید.

معیارهای انتخاب بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

هنگام خرید لپ تاپ لنوو گیمینگ باید ویژگی‌ها و معیارهای زیادی را در نظر داشته باشید. برای اینکه بهترین انتخاب را طبق نیازهای خودتان داشته باشید، حتماً این چند ویژگی را در نظر بگیرید و لپ تاپ گیمینگ را با توجه به آنها انتخاب کنید:

بودجه:

معمولاً می‌توان لپ تاپ‌های گیمینگ ارزان قیمتی را با نرخ کمتر از هزار دلار تهیه کرد، اما لپ تاپ‌های گیمینگ قدرتمندتر تقریباً بین 1500 تا 2000 دلار قیمت دارند. قیمت بالاترین سطح این سیستم‌ها، معمولاً بیشتر از 2000 دلار است و مجهز به برترین امکانات از جمله قطعات پرقدرت و نرم‌افزارهایی اختصاصی هستند.

ابعاد نمایشگر:

امروزه به ندرت می‌توان لپ تاپ‌های گیمینگ 13 یا 14 اینچی را پیدا کرد چون باریک‌تر شدن حاشیه‌ها و سبک‌تر شدن فریم‌ها، منجر به تولید لپ تاپ‌های گیمینگ بسیار سبک و ظریف شده است. این یعنی، لپ تاپ‌های 15.6 اینچی امروزی، به اندازه قبل سنگین نیستند.

لپ تاپ‌های 17.3 اینچی هم امروزه بسیار سبک‌تر و ظریف‌تر از گذشته شده‌اند، اما لپ تاپ‌هایی با وزن بیشتر از 8 پوند (حدود 3.63 کیلوگرم) بیشتر مناسب اشخاصی هستند که دائماً در یک مکان ثابت کار یا بازی می‌کنند. پس حتماً برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو به این نکته توجه داشته باشید.

رزولوشن صفحه:

معمولاً برای نمایشگر لپ تاپ گیمینگ، به دنبال گزینه‌ای هستیم که بهترین سطح تعادل را بین نرخ فریم و ویژگی‌های ظاهری داشته باشد. همچنین اگر قصد خرید سیستمی را دارید که کاملاً قابل حمل باشد و بتوان همه جا از آن استفاده کرد، ماندگاری شارژ هم اهمیت ویژه‌ای پیدا می‌کند. به همین دلیل، رزولوشن 1080 پیکسل بیشتر توصیه می‌شود.

نرخ نوسازی تصویر:

بسته به نوع بازی‌هایی که قرار است اجرا کنید، به ویژه شوترهای اول شخص و MOBA، نرخ نوسازی بیشتر تصویر می‌تواند دقت شما را افزایش دهد. امکان خرید لپ تاپ گیمینگ با نرخ 60 هرتز هم وجود دارد اما توصیه ما، خرید لپ تاپی با حداقل نرخ نوسازی 120 هرتز است.

اینتل یا AMD:

تا چند سال پیش، اینتل در حوزه تولید پردازنده نسبت به AMD برتری داشت اما حالا سری جدید پردازنده‌های Ryzen از AMD هم عملکرد کلی خوبی دارند. معماری جدید این پردازنده‌ها باعث شده که بهره‌وری انرژی زیاد را بدون قربانی کردن کارایی در اختیار شما قرار دارند. البته تراشه‌هایی مثل نسل 11 اینتل هم بسیار قدرتمند هستند. به غیر از مشخصات پردازنده، قابلیت اورکلاک کردن آن هم می‌تواند مهم باشد چون به شما امکان می‌دهد که تنها با فشردن یک دکمه، قدرت زیادی را از سیستم استخراج کنید.

ماندگاری شارژ:

خوشبختانه در سال‌های اخیر شاهد افزایش ماندگاری شارژ لپ تاپ‌های گیمینگ هستیم. در حدی که ماندگاری شارژ کمتر از 4.5 ساعت، پایین‌تر از سطح میانگین به نظر می‌رسد. برای انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو حتماً ماندگاری شارژ را هم در نظر داشته باشید.

کانفیگ:

می‌توانید برای دسترسی به بهترین امکانات هزینه زیادی را صرف کنید، اما می‌توان گفت که یک سیستم گیمینگ معمولی حداقل ترکیبی از پردازنده کور i5، 16 گیگابایت رم، 512 گیگابایت SSD و یک نمایشگر 1080 پیکسلی است.

با در نظر گرفتن این نکات، بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو 2024 را به شما معرفی می‌کنیم. شما همچنین می‌توانید دستگاه مورد نظر خود را از لیست بهترین لپ تاپ های لنوو 2024 پیدا کنید؛ اما اگر منحصرا می‌خواهید با لپ تاپ های مخصوص بازی این برند آشنا شوید، این راهنمای خرید برای شماست.

Lenovo Legion 5 Pro

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

  • پردازنده: AMD Ryzen 7 5800H
  • گرافیک: انویدیا جی فورس RTX 3070 (8GB)
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت
  • نمایشگر: 16 اینچی WQXGA (با رزولوشن 2560×1600 پیکسل) 165 هرتز
  • ابعاد: 14×10.4×1.1 اینچ
  • وزن: 5.4 پوند (2.449 کیلوگرم)
  • دلایل خرید: نمایشگر 165 هرتزی پرنور، صفحه کلید بسیار عالی با Numpad، عملکرد کلی و گیمینگ بسیار خوب،  ماندگاری شارژ مناسب
  • دلایل اجتناب از خرید: بدنه سنگین و ساده

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو را با Legion 5 Pro شروع می‌کنیم که جزء بهترین لپ تاپ‌های سطح بالای لنوو بوده و این شرکت برای آن بهترین قطعات را انتخاب کرده است. AMD و انویدیا همیشه در عرصه تکنولوژی با هم در رقابت هستند، اما Lenovo Legion 5 Pro نمونه‌ای بارز از موفقیت این دو برند در همکاری با یکدیگر است.

Legion 5 Pro با داشتن پردازنده سری 5000 ای‌ام‌دی، قدرت لازم را برای انجام بیشتر کارهای پردازشی دارد. رایزن 7 هم پردازنده‌ای قوی با قابلیت انجام همزمان کارهای مختلف است که با وجود داشتن بهره‌وری انرژی، قدرت پردازشی چشمگیری دارد. بهره‌وری انرژی این پردازنده، نقش چشمگیری در افزایش ماندگاری شارژ آن نسبت به سایر لپتاپ‌های گیمینگ دارد. گرافیک جی فورس RTX 3070 هم با این پردازنده قوی همراه شده و در ترکیب با هم یک سیستم بسیار قدرتمند را تشکیل داده‌اند.

در تست‌های انجام شده، Legion 5 Pro توانایی خودش را در اجرای بازی‌های سنگین AAA موجود در بازار نشان داده و جی‌پی‌یوی انویدیا هم این بازی‌ها را به صورت روان با نرخ بیش از 60 فریم بر ثانیه اجرا کرده است. نمایشگر 16 اینچی این لپ تاپ با نرخ نوسازی 165 هرتز هم کیفیت تصویر بسیار خوبی داشته و بازی‌ها را به بهترین شکل ممکن به نمایش می‌گذارد. اگر به دنبال یکی از قوی‌ترین لپ تاپ های بازی لنوو هستید، حتماً این محصول را در نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 15 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 20 میلیون تومان

Lenovo ThinkPad X1 Extreme Gen 4

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

  • پردازنده: اینتل کورای 7 – 11800H
  • گرافیک: انویدیا جی فورس RTX 3060 (6GB)
  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD
  • نمایشگر: 16 اینچی WQXGA (با رزولوشن 2560×1600 پیکسل)
  • ابعاد: 14×10 ×0.78 اینچ
  • وزن: 4 پوند (1.8 کیلوگرم)
  • دلایل خرید: عملکرد گیمینگ و کلی بسیار عالی، سرعت بسیار بالای انتقال فایل، رمزگردانی (transcoding) بسیار سریع ویدیوها، وبکم 1080 پیکسلی
  • دلایل اجتناب از خرید: –

ThinkPad X1 Extreme Gen 4 از نظر فنی یک لپتاپ گیمینگ نیست. در واقع، این محصول لنوو یکی از بهترین لپ تاپ‌های کاری موجود در بازار محسوب می‌شود. با این حال، وجود پردازنده پر قدرت نسل 11 کورای 7 اینتل به همراه جی‌پی‌یوی سری RTX 30 انویدیا، این محصول را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ‌های قابل استفاده برای گیمینگ کرده است. به همین دلیل، توصیه می‌کنیم اگر قصد خرید لپ تاپ لنوو 1403 را دارید، حتماً نگاهی به این مدل داشته باشید.

معمولاً هزینه خرید لپ تاپ‌های گیمینگ زیاد است، اما با خرید این لپتاپ، سیستمی را در اختیار خواهید داشت که می‌توان برای کارهای دیگر هم از آن استفاده کرد. وجود یک SSD پرسرعت، سرعت بالای رمزگردانی ویدیوها، تجربه فوق‌العاده تایپ و عملکرد بسیار خوب کلی این لپ تاپ، آن را تبدیل به یک سیستم چندکاره قوی و مناسب برای انجام کارهای مختلف کرده است.

ThinkPad بیشتر برای کاربران حرفه‌ای طراحی شده و به همین دلیل برای ادیتورهای ویدیو، برنامه نویسان و طراحان گرافیک انتخاب بسیار خوبی است. در عین حال، قابلیت‌های مختلف و قدرت بالای این لپ تاپ باعث شده که در فهرست بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو جایگاه خاصی داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 25 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 30 میلیون تومان

Lenovo Legion 7i (Gen 6, Intel)

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

  • پردازنده: اینتل کورای 7 – 11800H
  • گرافیک: انویدیا جی فورس RTX 3070 (8GB)
  • رم: 32 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت SSD
  • نمایشگر: 16 اینچی WQXGA (با رزولوشن 2560×1600 پیکسل) و نرخ نوسازی 165 هرتز
  • ابعاد: 14.2 × 10.2 × 0.8 ~9 اینچ
  • وزن: 5.5 پوند (2.495 کیلوگرم)
  • دلایل خرید: عملکرد و گرافیک بسیار قوی، طراحی شیک، ماندگاری شارژ طولانی، نمایشگر پرسرعت، روشن و شاداب
  • دلایل اجتناب از خرید: کیبورد این لپ تاپ جای کار بیشتری دارد.

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو را با Legion 7i ادامه می‌دهیم که یکی از بهترین محصولات حال حاضر این شرکت است. اگر چک لیستی از بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو را تهیه کنید، به احتمال زیاد این لپتاپ همه آنها را خواهد داشت. این لپ تاپ مجهز به جدیدترین پردازنده Alder Lake اینتل نیست، اما به هیچ وجه قدیمی و ضعیف محسوب نمی‌شود و برای کاربرانی که به دنبال محصولی در این طیف قیمت هستند، تجربه گیمینگ فوق‌العاده‌ای را رقم می‌زند.

قدرت چشمگیر این لپ تاپ لنوو گیمینگ ناشی از ترکیب پردازنده نسل یازدهم اینتل کورای 7 با گرافیک انویدیا جی فورس RTX 3070 است. این لپ تاپ لنوو، پتانسیل و قدرت چشمگیر خودش را در اجرای بازی‌های سنگین نشان داده و از نظر نرخ فریم بر ثانیه، لپ تاپ‌های گیمینگ معمولی را پشت سر گذاشته است.

یکی دیگر از مزایای این لپ تاپ لنوو گیمینگ، تصویر بسیار خوشرنگ و پرنور نمایشگر 16 اینچی WQXGA آن است. این نمایشگر، با نرخ 165 هرتز کار می‌کند و دارای تصویری بسیار روان با حداقل میزان پارگی و تارشدن تصویر است. طراحی خاکستری شیک، نورپردازی RGB و قدرت زیاد لپ تاپ Legion 7i باعث شده که این محصول لنوو جایگاه ویژه‌ای در لیست خرید لپ تاپ لنوو 1403 داشته باشد.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 35 میلیون تومان

بهترین لپ تاپ تا 40 میلیون تومان

Lenovo ThinkPad P1 Gen 4

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

  • پردازنده: اینتل کورای 7 – 11850H
  • گرافیک: انویدیا جی فورس RTX 3070 Max-Q (8GB)
  • رم: 64 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 1 ترابایت SSD
  • نمایشگر: 16 اینچی 4K (با رزولوشن 3840×2400 پیکسل) و نرخ نوسازی 60 هرتز
  • ابعاد: 14.2 × 10 × 7 اینچ
  • وزن: 3.99 پوند (1.81کیلوگرم)
  • دلایل خرید: عملکرد بسیار قوی، نمایشگر 4K پرنور، رمزگردانی پرسرعت ویدیو، انتقال سریع فایل
  • دلایل اجتناب از خرید: ماندگاری شارژ کم

راهنمای خرید لپ تاپ گیمینگ لنوو را با یک ThinkPad دیگر ادامه می‌دهیم که برای دنیای کسب و کار طراحی شده اما جی‌پی‌یوی قدرتمند آن، باعث شده که این محصول برای اشخاصی که به دنبال بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو هستند، انتخاب بسیار خوبی باشد.

یکی از ویژگی‌های مهم این لپ تاپ لنوو، نمایشگر فوق‌العاده 4K آن است که تصویری بسیار روشن و واضح دارد و باعث می‌شود که هر فریم از گیم پلی شما، ارزش اسکرین شات گرفتن را داشته باشد. شاید تنها نقطه ضعف این لپ تاپ، حداکثر نرخ نوسازی 60 هرتز آن باشد که با وجود آن، امکان دسترسی به نرخ فریم بسیار بالا را ندارید و برای بازی‌های شوتر رقابتی محدودیت خواهید داشت. در عین حال، قدرت پردازش چشمگیر این لپ تاپ باعث شده که این محصول هم مثل سایر لپ تاپ های بازی لنوو امکان اجرای بسیاری از بازی‌های AAA را به شکل کاملاً روان داشته باشد.

قطعاً وجود جی‌پی‌یوی انویدیا جی فورس RTX 3070 Max-Q و پردازنده نسل 11 کورای 7 در ترکیب با 64 گیگابایت رم، نقش مهمی در انتخاب این محصول به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو داشته است.

شاید این لپ تاپ لنوو از نظر ظاهری ساده باشد، اما قدرت چشمگیر آن باعث شده که این لپتاپ تجربه گیمینگ بی‌نظیری را برای شما رقم بزند.

بیشتر بخوانید:

بهترین لپ تاپ تا 50 میلیون تومان

بهترین سیستم های گیمینگ 2024

Lenovo IdeaPad Gaming 3i (Gen 7, Intel)

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو

  • پردازنده: اینتل کورای 5 – 12500H – کورای 7 – i7-12700H
  • گرافیک: انویدیا جی فورس RTX 3050 Ti (4GB)
  • رم: 8، 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD
  • نمایشگر: 15.6 اینچی (با رزولوشن 1080 پیکسل) و نرخ نوسازی 120، 165 هرتز
  • ابعاد: 14.2 × 10.5 × 9 اینچ
  • وزن: 5.11 پوند (2.318 کیلوگرم)
  • دلایل خرید: عملکرد کلی فوق‌العاده خوب، گرافیک قوی، نرخ نوسازی سریع
  • دلایل اجتناب از خرید: تصویر بی‌روح، ماندگاری شارژ ضعیف

راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو را با IdeaPad Gaming 3i به پایان می‌بریم که مجهز به جدیدترین پردازنده موبایل Alder Lake نسل 12 اینتل است. این لپتاپ لنوو برای کاربرانی که به دنبال یک لپتاپ گیمینگ مبتدی با قابلیت اجرای جدیدترین بازی‌ها هستند، انتخاب خوبی محسوب می‌شود. نمی‌توانید از این لپ تاپ برای اجرای بازی‌های بسیار سنگین با بالاترین سطح تنظیمات گرافیکی استفاده کنید، اما گرافیک RTX 3050 Ti و سایر امکانات این لپ تاپ، حداقل کانفیگ مورد نیاز برای اجرای بسیاری از بازی‌های مدرن را در اختیار شما قرار می‌دهند.

بازی‌هایی که از فناوری DLSS انویدیا استفاده می‌کنند، به شما امکانات می‌دهند که بیشترین بهره را از این جی‌پی‌یو ببرید. فناوری DLSS به شما امکان می‌دهد که بازی‌ها را با رزولوشنی پایین‌تر رندر کنید و سپس از تکنولوژی هوش مصنوعی برای افزایش مقیاس متناسب با رزولوشن فعلی سیستم استفاده می‌کند. به این ترتیب، امکان اجرای بازی‌ها با نرخ فریم بالا بدون تأثیر گذاشتن بر کیفیت تصویر فراهم می‌شود؛ در نتیجه شما تجربه گیمینگ روان‌تری را خواهد داشت. به خصوص با نمایشگر 15.6 اینچی IdeaPad و نرخ نوسازی 165 هرتز آن که این محصول را تبدیل به یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو کرده است.

اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو 2024 با قیمت مناسب هستید، IdeaPad لنوو می‌تواند انتخاب خیلی خوبی برای شما باشد. با در نظر گرفتن نمایشگر پرسرعت و قطعات داخلی قوی این لپ تاپ، قیمت کمتر از 1000 دلاری برای آن بسیار مناسب به نظر می‌رسد. قطعاً هر لپ تاپ ارزان قیمتی، نقطه ضعف‌های خاص خودش را دارد و از جمله ایرادهای این لپ تاپ هم می‌توان به ماندگاری شارژ نسبتاً ضعیف، تصویر بی‌روح و ساختار کاملاً پلاستیکی اشاره کرد.

جمع‌بندی

انتخاب بهترین لپ تاپ گیمینگ لنوو بستگی به بودجه، مشخصات مورد نظر شما و شیوه استفاده از لپ تاپ دارد. در مجموع، لنوو جزء برندهایی است که محصولاتی نمایشی تولید نمی‌کند و بیشتر به استفاده از قطعات داخلی قدرتمند اهمیت می‌دهد تا جزئیات ظاهری. در عین حال، می‌توانید بین محصولات این برند، لپ تاپ‌های خوبی برای گیمینگ پیدا کنید. امیدواریم که این مقاله به شما برای انتخاب و خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو کمک کرده باشد.

سوالات پرتکرار

بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو چه مدل‌هایی هستند؟

لنوو Legion Pro 5i ،Legion 5i ،Legion 9i ،LOQ 15IAX9I جزء بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو هستند.

آیا لنوو در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ برند خوبی است؟

از زمان اکتساب بخش تولید لپتاپ IBM توسط لنوو در سال 2005، این شرکت در تلاش بوده تا به عنوان تولید کننده لپ تاپ‌های گیمینگ شهرت پیدا کند و موفق شده سری محصولات ThinkPad اینتل را تبدیل به مجموعه‌ای متنوع از لپتاپ‌های قدرتمند کند. این کمپانی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود را با برند لیجن (Legion) معرفی می‌کند.

اچ پی بهتر است یا لنوو؟

لپ تاپ های بازی لنوو کیفیت ساخت بسیار خوب و ارزش زیادی دارند. انتخاب بین لنوو و اچ پی بستگی به اولویت‌ها و الزامات مد نظر شما دارد. اگر گیمر هستید و تجربه گیمینگ بسیار خوب و قدرت خام برای شما مهم است، احتمالاً لپ تاپ‌های اچ پی انتخاب مناسب‌تری برای شما هستند.

بیشتر بخوانید:

  • بهترین لپ تاپ ها برای GTA V
  • بهترین لپ تاپ ها برای Need For Speed Heat
  • بهترین لپ تاپ ها برای FIFA 24
  • بهترین لپ تاپ ها برای The Last of US Part 1
  • بهترین لپ تاپ های ایسوس 2024
  • بهترین لپ تاپ های اچ پی 2024
  • بهترین لپ تاپ های دل 2024
  • بهترین لپ تاپ های ایسر 2024
  • بهترین لپ تاپ های ام اس آی 2024

نظر شما درباره بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو چیست؟ به نظر شما کدام مدل ارزش خرید بیشتری دارد؟ دیدگاه خود را با بخش راهنمای خرید و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

{“@context”:”https://schema.org”,”@type”:”FAQPage”,”mainEntity”:[{“@type”:”Question”,”name”:”بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو چه مدل‌هایی هستند؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”لنوو Legion Pro 5i ،Legion 5i ،Legion 9i ،LOQ 15IAX9I جزء بهترین لپ تاپ های مخصوص بازی لنوو هستند.”}},{“@type”:”Question”,”name”:”آیا لنوو در زمینه تولید لپ تاپ گیمینگ برند خوبی است؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”از زمان اکتساب بخش تولید لپتاپ IBM توسط لنوو در سال 2005، این شرکت در تلاش بوده تا به عنوان تولید کننده لپ تاپ‌های گیمینگ شهرت پیدا کند و موفق شده سری محصولات ThinkPad اینتل را تبدیل به مجموعه‌ای متنوع از لپتاپ‌های قدرتمند کند. این کمپانی لپ‌تاپ‌های مخصوص بازی خود را با برند لیجن (Legion) معرفی می‌کند. “}},{“@type”:”Question”,”name”:”اچ پی بهتر است یا لنوو؟”,”acceptedAnswer”:{“@type”:”Answer”,”text”:”لپ تاپ های بازی لنوو کیفیت ساخت بسیار خوب و ارزش زیادی دارند. انتخاب بین لنوو و اچ پی بستگی به اولویت‌ها و الزامات مد نظر شما دارد. اگر گیمر هستید و تجربه گیمینگ بسیار خوب و قدرت خام برای شما مهم است، احتمالاً لپ تاپ‌های اچ پی انتخاب مناسب‌تری برای شما هستند.”}}]}

مطلب راهنمای خرید بهترین لپ تاپ های گیمینگ لنوو در بازار ایران [اردیبهشت 1403] برای اولین بار در وب سایت بازیگرها – زندگی با تکنولوژی نوشته شده است. – بازیگرها – زندگی با تکنولوژی – – https://bazigarha.com/

Teknede tatil keyfi için SuperTekne.com'dan Göcek Tekne Kiralama hizmeti alabilirsiniz. Göcek Yat Kiralama, İstanbul Tekne Kiralama hizmetlerini en iyi hizmet ve uygun fiyat ile vermektedir. Hair Transplant Istanbul, DHI Hair Transplant Regal Dent provides dental implants, smile design, porcelain and zircon dental veneers and hollywood smile dental services in Istanbul.You can contact Regal Dent fo Dental Implant Istanbul, Hollywood Smile Istanbul and Porcelain Laminate Veneers.